Planowana data premiery: 23 kwietnia 2024r.
Biały Dzień Śmierci Londyn - Rok 49 po Dniu Białej Śmierci. Płeć ludzka jest na upadku. Sang-Pur, silni ze swojej przewagi technologicznej, przedstawiają się jako życzliwi, którzy chcą pomagać ludzi...
Leśne zwierzęta ponownie zapraszają do swojego domu. Wyjątkowego, bo trójwymiarowego, a w takim lesie z łatwością można się schować!
Hej, czy przypadkiem nie stał tu przed chwilą łoś? Gdzie on się podział?
Rok w lesie: Znajdź zwierzaka (drug...
Nowa kampania do bestsellerowej gry karcianej Horror w Arkham LCG !
A potem zobaczyłem to mroczne, biegnące na zachód kłębowisko wąwozów i urwiskskalnych i przestałem się nad tym zastanawiać, pochłonięty jedynie jego starą tajemni...
jeden z parametrów charakteryzujących gry planszowe. Określa on wzajemne oddziaływanie na siebie graczy i ich posunięć, jest miarą "towarzyskości" rozgrywki. W przypadku gier o dużej interakcji każde posunięcie zmienia plany innych graczy. W przypadku gier o skrajnie małej interakcji każdy z graczy "układa swój pasjans". Pomimo subiektywnego charakteru, zależącego od indywidualnych odczuć istnieją sposoby na różnicowanie interakcji poprzez stosowanie różnych mechanik. Licytacja, gra o sumie zerowej, kooperacja - to najczęściej stosowane czynniki, mające na celu zwiększenie interakcji. W przypadku nadmiernej interakcji w grach o sumie zerowej, bądź też w przypadku niedojrzałych graczy mamy do czynienia z interakcją negatywną, powodującą frustrację i niszczącą przyjemność rozgrywki. Jest to jeden z zarzutów stawianych np. Cytadeli. Interakcja negatywna oznacza bezpośrednie niszczenie zasobów innych graczy. Dotyczy najczęściej gier wojennych. Przykłady gier o wysokiej interakcji:
Cytadela
Bang!
Bohnhanza
Przykłady gier o niskiej (subiektywnie) lub ukrytej interakcji:
Książęta Florencji
Puerto Rico
Caylus
Interesujące WWW dla graczy gier planszowych
Opinia gracza gier planszowych
Aarrr! (Arrr!, Ar! Arr! Aarr!)
Bardzo przyjemna, niezbyt skomplikowana gra dla dwojga. Cena jak najbardziej adekwatna do wykonania....